Saturday, July 4, 2009

Falkenberg-kollage

Här kommer bara några av våra semesterbilder från falkenberg. De senaste dagarna verkade laptopen krångla med bildrna, men nu verkar den ha blivit återställd.
Varsågoda, här är våran semester i korthet!
På väg till falkenberg blev Tor akut hungrig i bilen.
Vi stannade vid "Fridas grill"
Jag försökte hitta en skylt där det stod "Välkommen till Falkenberg", men denna fick det bli ist.
Jag och Tor kollar utsikten från ballkongen
På strandpromenaden, på väg in till staden
"En riktig sommarbild", som M uttryckte det.
Tor på restaurangens uteservering
Onsdagskvällens goda sallad
En cola på hotellets uteservering
På onsdagskvällen beställde jag och M upp lite kvällsmat *lyx*
Sussar gott i sin resesäng...
(Jag kan verkligen rekoimendera att köpa en sådan, till er som har bebis)
Utsikten by night
Tor visar våran fina frukostutsikt =)
Enda bilder från när vi var i Ullared. (Jag glömmer ta kort, när jag ska dra kort, if you get my drift ;-)
Tor ligger i sitt strandtält och gassar
...medans jag hellre håller mig i solen, på skrea strand
Tor fick ett parasoll till sin vagn, när vi var i Ullared tidigare på dagen
Jag och Tor på prommis in till stan
Tor och hans far, vid en fin fontän i Falkenbers centrum
På thirestaurang i Torsdagskväll
På vägen hem hede Tor inte ro att ligga i sin vagn...

...och när han inte fick bli buren mer, så försökte han att sätta sig upp själv.
I torsdagskväll stannade vi på hemvägen, för att ta oss en glass.
Jag och Tor vid gårdagens frukostbuffé

Tor i bilen, på väg hem.

No comments: