Wednesday, July 29, 2009

Motivations-dag

Sådana här dagar, då man har motivation till allt, måste man bara ta vara på.
Idag har Tor badat, jag har gjort mig iordning, då jag tänkte att vi ska åken och handla senare. Jag har damsugit, rensat plattorna utomhus, och ringt igen ang tvättmaskinen.

Nu sitter jag här och väntar på att den där mannen som ska titta på tvättmaskinen ska ringa. Våran kvartersvärd sa att han skulle ringa mig snart, det har bara gått en timme, men jag vill komma iväg att handla...så tycker jag det är lite pinsamt att ringa och tjata...jag är inte sådan.

Jag hoppas iaf att vi får bytt den idag, för kvartersvärden var här igår, och sa att makinen behövde bytas för den var gammal, och idag så läckte den igen så det är ingen fråga om den saken...

Jaja, nu ska jag gå och hänga upp den tvättmaskin som just läckte...

Hoppas ni har en bra dag hittills.

No comments: