Sunday, July 5, 2009

Jag tar en liten paus



Jag har bestämt mig för att lägga bloggen åt sidan i några dagar.
Som jag har nämnt tidigare så har jag något i mitt liv just nu som känns ganska jobbigt, och jag känner att jag behöver ägna mig åt just detta några dagar nu.
Det påverkar mig ganska så mycket, och dels känner jag ingen blogglust.
Dessutom ska vi åka ut på en liten semesterresa imorgon igen, och jag känner att jag vill spendera så mycket tid som möjligt med familjen, nu när M ändå har semester.
Man kan säga att jag tar lite semester från bloggen i några dagar, men jag kommer tillbaka inom kort.

Ha det bra alla FAB läsare!

3 comments:

Tina said...

Oj, förföljer det 'jobbiga' dig fortfarande? Hoppas du löser det snart, vad det nu än är. Ha det bra dessa dagar du inte bloggar!!

Många kramar!

Micaela said...

Hej!

Tänkte bara höra var du har köpt det där strandtältet?Sånt skulle jag gärna vilja ha till mina barn :-)

Linda said...

Strandtältet finns att köpa på Babyproffsen. Det kostar 198:-, och är superlätt att sätta upp, och ta ned. Dessutom skyddar duken mot UV-strålar, så det är defintivt värt investeringen. Hoppas du hittar det! Kram