Thursday, July 2, 2009

Godmorgon från oss


Vi har precis kommit tillbaka till rummet efter dagen frukost.
Jag älskar hotellfrukostar, dom är så lyxiga =).

Nu ska vi snart ge oss iväg till Ullared för att shoppa lite, innan vi sedan ska inta stranden.
Jag var faktiskt i med fötterna och kände på vattnet igårkväll, och det var ljummet!...Åh, jag som tycker så mycket om att sola och bada, kommer strotrivas på stranden idag ;-)
Nu ska jag leka lite med Tor medan vi väntar på M som gör sig iordning...själv är jag redan färdig...Tor också =)...
Hoppas ni har en superfab dag framför er!
PoK/ Trasdockan

1 comment:

VBF said...

Dessa karlar!!! Dom ska ALLTID ta så lång tid....... ;)
Hoppas ni har det så fantabulous som ni tänkt er. Kan ni inte få frukost på rummet som en extra treat?
Kram kram J x