Tuesday, June 23, 2009

Tiden går så fort...

Eftersom det är den 23 Juni idag, så betyder det att det är exakt 1 år sedan jag plussade på grav-testet.
Det käns helt knasigt att tiden har gått så fort.
Då kändes allt så långt borta, allt kändes så overkligt. Jag minns att jag var tvungen att ta mig en prommis kl 06.00, (strax efter jag plussade), den morgonen och bara försöka låta tankarna sjunka in...lycka och oro gick om varandra i mitt huvud, samtidigt som jag inte ville vänja mig vid tanken, eftersom jag ju bara var i typ vecka 6.

Men nu 1 år senare så har jag ju det familjeliv som då kändes så långt borta och overkligt. Tänk att det var lille Tor som låg skyddad där inne i min mage =)

Morgonen har gått åt till att blåsa upp Tors babypool. Eftersom det är så jättfint väder idag...,och ska vara i några dagar, så tyckte jag att han kan få bada lite. Jag ska fylla upp den med ljummet vatten och ställa den i skuggan så ska han få plaska lite =)...och jag själv hoppas på att få lite färg under dagen.

Hoppas ni har en FAB dag framför er och att ni njuter av det underbara vädret. Det förtjänar du!

2 comments:

Elin said...

Vad skoj! Det är exakt ett år sedan idag som jag också plussade på gravv-testet och nu är vår lilla tös 4 månader =) Hoppas ni har det bra i värmen =) //Elin (har skrivit här förr men det var länge sen nu!)

Linda said...

Vad kul =). Ja, jag kommer allt ihåg dig =). Hoppas ni har det bra ni med, och att ni njuter av livet med er 4månaders familjetillskott.
Kram