Saturday, June 20, 2009

Vi har varit på kalas

Vi har haft en riktigt soft förmiddag med film-mys.

Kl. 15.00 var vi bjudna till Karolin och Tisse för att fira hennes födelsedag, (något sent eftersom hon egentligen fyllde år på Dops dopdag), men bättre sent än aldrig ;-).
Det märktes på alla att det var midsommarafton igår och vi stannade väl inte mer än i ca 2 timmar, innan vi åkte för att handla det som vi inte handlade igår.


Tor och Jag på verandan hemma hos Karolin och Tisse

Jag och Tor väntar i bilen, på M som är inne och hämtar maten som faktiskt fick bli sallad från pizzeria Elan idag

Nu är vi alla här hemma så megatrötta.
Jag skäms för hur det ser ut hemma hos oss just nu...men hur pedantisk jag än är, så måste jag
faktiskt strunta i det idag känner jag. Imorgon har vi en oplanerad söndag framför oss, perfekt för mig att städa lite då ;-)...
Nu ska jag slänga mig på soffan och softa med mina favvokillar.
PoK/ Trasdockan



No comments: