Tuesday, June 30, 2009

Godnatt Juni!

Tor sover, och jag och M tittar på TV.
Jag håller på att fixa mina naglar, då jag inte blev nöjd med förra gången, så jag gör om dom idag...perfekt dagen innen semestern så är dom totalt FAB imorgon när vi åker ;-)

Tyvärr så ringde Karoline och Tisse återbud i eftermiddags, och då vi inte hittade någon annan som kunde komma på fika, så ringde jag till min mamma.
Cheesecaken var supergod, så den kommer jag helt klart att göra fler gånger =).

Ne, nu är det snart läggdax...jag kommer säkert ligga vaken ikväll och fundera över om det är något jag glömt att packa...men just nu verkar det som att jag har fått med det mesta.
Om inte annat så finns det väl affärer i Falkenberg också ;-)...

Godnatt fantastiska juni, och alla fantastiska människor där ute!

No comments: