Wednesday, June 3, 2009

Shoppingen från igår





















Denna klänningen köpte jag igår.
Den ska invigas imorgon då jag ska ut med Daniel.




















...och denna blommönstrade korta jackan fick också följa med hem,
så även den får följa med imorgon.




Detta fick Tor.
Eftersom han tycker om vatten och bad så mycket så passar det ju perfekt med en "babypool med aktivitetscenter", så fick han ett nytt bäddset till spjälsängen och en härlig sommaroutfit.
Dessutom fick han praktiska förvaringsboxar att ha under spjälsängen...*jättebra*
Jag införskaffade också lite nya undies, men de ska ni slippa se ;-)...
Vi har precis ätit Tacos, och nu ska jag fixa till mina naglar lite...ibland behöver tipparna bara ett nytt lager gel, och lite ny färg så är de som nya igen =)...
Ha en FAB afton!
PoK/ Trasdockan

3 comments:

Tina said...

Är du nagelbyggare? Synd du bor så långt bort... :(

Linda said...

Nej,nej...jag brukar bara fixa mina egna för jag tycker det är kul...men så hade jag en kompis som ville att jag skulle fixa hennes, och jag älskar att rå om andra och göra dem fina, så jag var inte sen med att tacka ja!.
Men abolut inget jag arbetar med eller så...bara en hobby.

Linda said...

Nej,nej...jag brukar bara fixa mina egna för jag tycker det är kul...men så hade jag en kompis som ville att jag skulle fixa hennes, och jag älskar att rå om andra och göra dem fina, så jag var inte sen med att tacka ja!.
Men abolut inget jag arbetar med eller så...bara en hobby.