Wednesday, June 10, 2009

God onsdagsmorgon!

Vi är nyvakna och ligger i sängen och bara myser. Tor ligger och pratar massor, medans Pepsi försöker sova vidare...(ovanligt, han brukar villja gå ut vid 04.00 ungefär...men det är ju regn och tråkigt ute så I don´t blame him)

Jag ska strax äta frukost, och sedan är det bara att sätta igång med städning, innan vi ska iväg till stan. Sen får jag väl hem och städa igen, så jag har en ganska tråkig dag framför mig, men desto roligare blir kvällen.
Eftersom det är fotboll ikväll, (Sverige- Malta), så har vi bjudit hem Niklas och Julia på dinner, och fotbollskväll, så det blir ju ett bra avslut på dagen iaf...hoppas bara att Sverige vinner också =).

Godmorgon från oss!
















2 comments:

Tina said...

Tack för att du påminde mig om matchen ikväll! Den får man ju inte missa! Vi måste hålla alla tummar o tår för dem ikväll, förlorar dem nu är det illa! Ha en trevlig fotbollskväll!

Linda said...

Japp, vi håller tummarna för ikväll...=)