Sunday, June 21, 2009

Jag har en trotsig sida också...


Fy!, jag och M har just tittat på en skräckis som vi hyrde nu ikväll.

Jag tjatade och tjatade att jag ville se "The Midnight Meat train", som låg på topplistan, men han tyckte inte att det var en bra idé, men jag gav mig inte, och då han inte hittade något annat som vi kunde se, så gav han efter....

...och nu är vi båda livrädda och vågar knappt gå och lägga oss...

Jag känner mig som när jag var 12 år och hade sett på "Jag vet vad du gjorde förra sommaren", utan mammas tillstånd givetvis, och sedan fick jag ångra mig i många nätter efter det...Jag skulle lyssnat på mamma då...

...jag skulle lyssnat på M ikväll...

Vissa misstag lär man sig inte av...
Jag antar att den där 12åriga trots-Linda finns kvar än...men nu trotsar jag inte bara min omgivning, utan även mig själv, när den sidan dyker upp ;-)...
Ne dags fär lite rofyllt "saltön"-läsning innan jag somnar...om jag somnar...
Godnatt bloggen
PoK/ Trasdockan

No comments: