Wednesday, June 3, 2009

Sorry!

Igår invigde jag nya klänningen från Kappahl. Till den hade jag mina blomstermönstrade nätleggins, och mina svarta remsandaler med kilklack...

Tor hade sin päronbody, och sina beiga bamsebyxor.

Jag är verkligen ledsen för gårdagens dåliga update. Men jag hade fullt upp HELA dagen, så jag hann helt enkelt inte.


Hur som helst så var jag ju hos Karoline på eftermiddagen för att fixa hennes naglar. Det var första gången jag gjorde på någon annan än mig själv, men det blev nog rätt så bra tror jag och hoppas jag. Det var iaf mycket trevligt att träffa Karoline och snacka lite girltalk. Tack för fika, och en trevlig tjejstund!



Såhär blev Karolins naglar

Sedan bar det snabbt iväg in till stan där jag och Tor skulle möta mamma för att gå på en liten shoppingrunda. (jag visar vad jag köpte senare under dagen).

Men jag tror aldrig att min lilla Audi har rymt så mycket...shoppingkassar, matkassar, barnvagn + insats, bilbarnstol med bebis, skötväska, handväska, också jag....

Grannarna måste ha varit helt chockade när jag bara packade ur, och packade ur kasse efter väska, efter kasse osv...haha =)


På kvällen kom frabror Robin för att hälsa på Tor innan han reser till Norge (Nordkap), en vecka.


Talking to onkle Robin...


No comments: