Monday, June 29, 2009

Sjöliv

Utsikt från den ö som vi brukar åka till



Idag blir det härlig sjöutflyckt igen. Jag är fortfarande inte riktigt bra, men jag hoppas att det inte blåser så mycket idag, som det gjorde i fredags, för då kan jag mest ligga i solen och vila...*härligt*

Vi har just ätit frukost och fixat iordning de smörgåsar som vi ska ha med oss på sjön idag.

Så skulle jag marinera kött som vi ska grilla när min mamma och bror kommer i kväll...jag trodde att jag hade köpt grillmarinad, men då sa M att det var grillolja! Men eftersom köttet behöver läggas i marinad nu på morgonen så har jag inte tid att vänta, så jag pressade i lite vitlök, blandade i lite kryddor och en och annan jalapenio i grilloljan, så nu ligger köttet I hemmagjord marinad i kylen, och det kommer säkert bli jättebra, så det så...det var ju inte så svårt.

Ne, jag får fortsätta med packandet här hemma. Hoppas ni njuter av en fabalicious dag!

No comments: