Wednesday, June 10, 2009

Familj

Familjen är det mest underbara man kan önska sig...det är fint hur man liksom föds in i en familj, och när man växer upp skaffar man sig en egen liten familj, och så fortsätter det...

Tänk hur underbart det är att få vara lyckliga tillsammans, för det är ju ändå det en familj ska vara, tycker jag.
Jag vill så gärna "föra över" den lycka som jag känner till min son och hans far, jag vill att de ska känna samma lycka med och för mig, som jag gör med och för dem, och att våra familjestunder ska vara positiva minnen för oss alla, alltid...

Självklart händer också tråkiga saker som man som familj måste ta sig igenom tillsammans, men det är ju där den där innersta positiva lyckan ska vara den extra kraften.

Jag önskar att alla fick möjligheten att födasi, och att senare i livet också föda vidare en lycklig familj.
Tyvärr så vet jag att många barn inte får den möjligheten, och jag sörjer för dem.

Mitt bidrag till att fylla våran värld med lyckliga familjer, är den familj jag och M just har startat tillsammans, och jag hoppas att våran lycka ska leva vidare i många generationer efter oss...




Att busa, och skoja med varandra är en källa till lycka, iaf i våran familj...

No comments: