Friday, June 5, 2009

Precis som förr...


Även om man har blivit mamma och har ett mega-ansvar i sin nya roll, så är det viktigt (iaf för mig), att ibland få bara vara Linda, jag vill inte glöma vem jag var innan jag fick barn. Jag tror att om man kommer bort lite från mammarollen ibland och får samla lite nya krafter så orkar man också med att vara en bättre mamma. Så känner jag det, (det råder säkert dock delade meningar om det), men därför satsade jag och Daniel på en "party like rockstars-kväll" igår...och det blev det vill jag lova!


Det var precis som förr när vi brukade festa, och jag har inte haft så kul på väldigt länge, så vad mer kan jag säga än; Tack Daniel, för att du tog mig med ut på en riktig pubrunda, och bara var i tjugoårsåldern med mig!



Daniel skulle komma och hämta mig, så han kom tidigare så väntade vi på M tillsammans, så vi kunde åka hem till Daniel och ta ett glas...


Det blev skumpa när vi sjöng för Daniel

Nya stället i stan, (kom inte ihåg vad det heter)

När vi kom till Harrys råkade vi hamna bland massa studenter, men det var urkul!



Idag på förmiddagen är det egentligen träff med nårga av girlsen och bebisar från F-gruppen, men jag känner mig inte säker på att jag får köra bil riktigt än, så jag och Tor stannar hemma även denna fredagen.


I övrigt känner jag mig väldigt pigg idag så det blir en rejäl prommis ute i blåsten och det lite mulna vädret, och ikväll ska vi till Conny och Jessica på grillkväll. Då kommer vi också få träffa söta lilla Elliot som är 3 veckor...eller har det redan gått 4?...

Ha en FAB Friday alla glada!
PoK/ Trasdockan

No comments: