Thursday, June 11, 2009

Handlat

Just nu äter jag lite. Vi har precis varit och handlat inne i stan, och jag är vrålhungrig.
Det var kul att handla idag, för jag provade att handla på en annan stor livsmedelsbutiks-kedja än den jag brukar handla på...Det tog visserligen lite tid, då jag ju inte han någon vidare koll på vart allt finns, men jag hittade allt jag behövde...Tor sov mest, men vaknade när det var dags att betala, och då satt han och pratade och flirtade med mig hela tiden, så jag betalade med ett leende på läpparna ;-)
Jag handlade massor med mat, så nu har vi många goda middagar att se fram emot...visst käns det väl bra när kylen och frysen är "knökefull" =)...
Ne nu ska jag äta upp min mat...(rester från igår)
Gårdagens middag

medans jag skrev inköpslista innan vi åkte, så fick Tor underhålla sig själv...men han hade somnat när jag skulle ta på honom lite mer kläder...såhär sover man tydligen gott...
Har man inga blinders så skaffat man sig...

Tor jus nu...med sin fina nya vattenflaska =)



No comments: