Monday, June 15, 2009

Fab, sunny morning!

Godmorgon alla sunshines där ute!

Jag och Tor har just gått upp. Tor hann bara få lite att äta, innan det plingade på dörren och där stod farmor =).
Skönt för en nyvaken mama att kunna få ta på sig lite myskläder, äta en frukost och dricka lite kaffe...och blogga såklart ;-), alldeles ifred, en alldeles FAB start på dagen ju!

Jag och Tor har inga planer för dagen.
Eftersom jag damsög och skurade hallgolvet igår, kanske jag dammar idag...men solen skiner ju och det kan hända att det finns tid för lite pressa också *hoppas*.
Så blir det ju givetvis en härlig prommis...åh, vilken härligt dag vi har att se fram emot!

Hoppas att mina läsare också har mys idag...det är ju sommarlov och allt!
PoK/ Trasdockan

Morgonbesök av bästaste farmor

No comments: