Saturday, June 13, 2009

Rastlös...

Jag hade sett fram emot en helg, med kanske en familjetur in till stan idag, med fika och mys. Men igårkväll så berättade M att han måste jobba i helgen.
Inte direkt så himla kul. Det betyder att jag och Tor bara får en vanlig dag här hemma. M har fortfarande inte åkt, men hur som helst känns dagen redan förstörd.

Jag ringde till mamma igår och frågade vad hon skulle hitta på, men hon skulle ha besök av någon hantvärkade, då hon ska bygga altan, så hon behövde vara hemma då hon inte viste exakt när han skulle komma och titta...

Nu ska jag ta mig en ducsh och kleta på lite mascara på ögonfranarna, så kanske jag känner mig lite piggare och fräschare iaf...

Sedan kanske vi tar en promenad då...men vädret är ju inte heller direkt så kul...

Hoppas att Ni iaf har några mysiga planer för idag!
PoK/ Trasdockan

2 comments:

Tina said...

Ja det är inte alltid som det blir som man tänkt och vill. Just nu käka jag friterad fläsk med ris o sötsur så då grabbarna är i gbg... ganksa mysigt det med, har hyrt film till mig själv med som jag ska se efter alicia lagt sig.

Det är roligt att följa din vardag här genom bloggen, man lär känna dig på ett visst vis :)

Linda said...

Det låter som en mysig dag Tina =).

Ja, här på bloggen delar jag med mig av mycket ur mitt liv, men visst finns det ju också saker i mitt liv som jag väljer att hålla utanför bloggen.

Det är kul att mina läsare får en känsla av att känna mig, jag vill ju såklart att bloggen ska kännas personlig och att läsarna ska kunna relatera till en del som jag skriver =)

Ha en Fab kväll med din lilla flicka, och mys!