Monday, June 29, 2009

Ännu en dag till sjöss.

Våran dag har som de andra sjödagarna varit totalmysig.
Idag kunde vi dessutom enkelt och smidigt sätta upp Tors nya strand tält, ist för att bygga upp den där kojan som vi har gjort de senste dagarna.

Tor badade i den lilla baljan, och jag badade i stora sjön...det kanske jag inte skulle gjort, men det var ju så varmt!...jag kanke får ångra mig?


Nu är vi iaf hemma, och näta gång vi åker till ön blir nog i slutet på nästa vecka någon gång...om vädret tillåter, för imorgon ska vi ha en städa-packa-fixa-dag här hemma, då vi ju ska åka till Falkenberg på onsdag =D *längtar så*.
Vi ska snart börja fixa med maten nu, (hoppas att mitt hemma-marinerade kött ska bli bra nu då). Vi ska nämligen spela sommarbingo i kväll med min mamma.
Det är ju inte ofta jag spelar bingo...men nu är det ju lite allsångkänsla över programmet dessutom, så det blir kul :-)...


Ha en fantastiskt mysig kväll alla underbara.

No comments: