Friday, June 19, 2009

Glad Midsommar!

Godmorgon och Glad Midsommar på er!

Jag kan inte fatta att det redan är midsommar. Jag har inte ens ätit jordgubbar med mjölk och massa socker än...bara några sura jordgubbar som M hade med sig hem någon dag.
Än har inte den där riktiga sommarfeelingen infattat sig hos mig...men åh andra sidan brukar den komma lite senare under sommaren...dessutom har ju vädret varit lite småtråkigt det sista.

Idag ska vi softa under dagen. Kanske åker vi och handlar lite som vi visst råkade behöva, och så hoppas jag att blir en promenad också...en midsommarprommis =).

Så vill jag dessutom säga ett stort grattis till Sandra med familj som har fått en liten pojk! Vi ser fram emot att få träffa er lille kille =). Kram till er!




På dessa bilder hade Daniel taggat mig, på facebook...
Jag bjuder på dem, (så säger de att kameran ljuger inte...tack för verklighetskicken ;-)









Varför ens anstränga sig att försöka se bra ut?

1 comment:

Anonymous said...

eh lägg av. du är en babe and you now it!


/D