Thursday, June 4, 2009

Oj vad tiden går fort

Men vad denna förmiddagen gick fort.
Jag och Tor har varit ute och gått en långprommis med Hanna och Milla, (våra grannar), sedan blev vi medbjudna hem till dem, och medans jag och Hanna fikade, så lekte bebisarna på golvet =)...En helmysig förmiddag med andra ord.
Nu har Tor just ätit och jag skulle behöva diska lite här hemma, och kanske köra igång en maskin tvätt...
*Jag längtar så till Daniel kommer och hämtar mig i eftermiddag/ kväll, då är det party*
Dessa skor får det bli ikväll
Jag köpte dem när jag bodde i england, men jag hade glömt att jag hade dem, då jag nog bara har användt dem typ 2 ggr. Jag vill minnas att de gav mig skoskav...men "vill man vara fin får man lida pin" ;-) Hoppas ni njuter denna sommardag!


3 comments:

VBF said...

Ha det jätteskoj. Glom inte att packa plåster!!! (är dom Primani?)Kram VBF

Anonymous said...

tack för en bra kväll! är hemma och kollar efter gråa hår just nu :P

/ D

Linda said...

VBF;Dom är "new look", och jag klampade runt hela kvällen som ingenting. fick inte skoskav som tur var.
D; tack själv!, har inte haft så kul på lääänge. välbehövt, och kul att det kom så mycket folk...än kan vi "party like rockstars", trots att vi inte tar studenten i år ;-)...