Sunday, June 28, 2009

Söndagsmys hos morfar

Idag har jag och Tor varit hos min pappa och hälsat på. Det blir så sällan att vi har vägarna förbi, men eftersom vi kände för en soft dag, men ändå en liten utflyckt så tyckte vi att Tors första besök hos morfar behövde avklaras...när morfar ändå var ledig.
Tor sov först en stund för att samla energi, då han när han väl vaknade var på strålande humör efter en måltid. Han pratade och skrattade och stortrivdes i skuggan på morfars altan. Det märktes.
Nästa gång som vi åker till min pappa så ska vi ha med Tors flytväst och åka ut med båten, (det blir spännande).
Anne-Li, pappa och Tor
Jag, pappa och Tor
Morfars ögonsten


*Linslus*

Tack för en mysig dag med gott fika, och god mat!
Nu ska jag göra iordning isthe...(har man inte engelsk Pimms, så får man nöja sig med vad sverige har att erbjuda ;-)...
Har ni en FAB söndag?







No comments: