Thursday, June 25, 2009

Mineralpuder












Jag tycker helt klart att man ska kunna använda makeup på sommaren, och fortfarande se fräsh ut. Därför har jag sedan några veckor tillbaka användt ett mineralpuder från Giorgani Gold (Oriflame).
Jag är verkligen ingen puder fanatiker, utan jag använder hellre fundations i vanliga fall, men detta pudret är verkligen FABalicous. Jag älskar det!
Det är lätt och luftigt, men täcker ändå superbra. Dessutom tycker jag att det anpassar sig efter min egna hudton, så det ser lixom naturligt ut, vilket jag tycker är ovanligt med andra puder som jag har provat.

Helt klart värt att testa mineralpuder, för er som vill använda make up på sommaren, men ändå se fräsha ut ;-)...(även på vintern så är ju mineralpuder mer hudvänligt).




2 comments:

VBF said...

Hejsan svejsan. Jag använder ACOs Face creme bronze dagkräm. HUUUR bra som helst. Man behöve rbara den när man blivit lite brun. Den är inte täckande utan låter ens egen hy skina igenom utan att man set flammig ut. Magic!! På vintern funkar den även öVER en foundation. Double magic!! Kram J

Linda said...

Den kanske är värd att testa då...det är så kul att prova nya saker jhu!