Wednesday, June 17, 2009

Nyvakna

Glad onsdag!

Jag och Tor är nyvakna, jag har just pratat med BVC och fått en tid i nästa vecka eftersom våran bvc-sköterska har semester över hans 4mån kontroll. Tor sitter bredvid mig i sin stol och leker med sin prasselbok =)

Idag ska vi åka till Läckö slott, där vi ska träffa Daniel och hans flickvän Valeria. Jag har ännu inte träffat henne så det ska bli jättekul =)

Nu är det frukost som gäller, och sedan lite lek och mys...

Ha en Happy dag önskar vi!
















2 comments:

Tina said...

Ja, det undrar jag oxå, som Cattis skrev i mailet, ser Tor alltid lika glad ut eller? Han ler i stort sett på alla bilder! Jättehärligt att se! En riktigt glad en! Ha det bra på Läckö slott idag!! ...jag vill med på utflykt...

Linda said...

Tor är oftast glad, men han har sina stunder...tro mig ;-)...
Synd att vi bor så långt från varandra allihop, annars hade vi kunnat ge oss ut på utflyckt tillsammans =)