Tuesday, June 9, 2009

Kan inte somna om...

Jag och Pepsi sitter här och myser, antar att han vill gå ut strax.

Jag lät Tor sova över sista kvällsmålet igår, eftersom jag inte visste om han lätt skulle vakna efter sprutorna, så har jag precis varit uppe och gett honom lite att äta. Han har just somnat om...
Själv är jag vaken. Kan inte riktigt komma till ro...
Jag är världens lyckligaste på många sätt, men det finns dock något som jag mår mycket dåligt över just nu, jag har valt att inte skriva om det här på bloggen...
Tankarna håller mig vaken om natten, gör mig frustrerad och arg...
Nog om det...

Nu ska jag lägga mig och läsa lite för att komma på andra tankar...

Hoppas ni sover gott i skrivandes stund...(förutom alla studenter som jag hoppas festar HÅRT)...

3 comments:

tina said...

Hoppas det löse sig, det som bekymrar dig för tillfället. Det brukar det göra. Kram

Linda said...

Det gör det nog nån gång =)...

VBF said...

Du vet vart jag finns om jag kan hjälpa eller bara lyssna.....
Hoppas inget FOR allvarligt. Tänker på dig/er. Jx