Sunday, June 7, 2009

Godnatt från oss

Nu har jag och M just tittat på en Beck-film...jag tror att vi har gått igenom alla nu =)...de är verkligen bra tycker jag!

Nu ska vi iaf gå och lägga oss, Tor äter just nu för sista gången idag, då han kommer somna om snart och förhoppningsvis sova natten igenom, som han brukar göra när han äter såhär sent på kvällen.
Han har sovit en liten stund i soffan nu ikväll, men då han ju är vaken såpas mycket på dagarna numera så sover han ju desto bättre på nätterna...får väl se hur länge denna rutin håller i sig, då vi har lärt oss att rutiner snabbt kan växla om...som småbarnsförälder gäller verkligen att vara flexibel ;-)...


Här kommer lite bilder på en törtt Tor tidigare ikväll.
(Strax innan han slog igen sina två blå) (Det är fortfarande mysigt att suga på fingret)



Godnatt bloggen!


2 comments:

VBF said...

Guud va gullig han är. (jag är lite stolt att han gillar kossan faktiskt)
Lycka till idag med sprutorna. Det kommer gå jättebra. (det är värst for oss mammor!!!!!)
Kram J xx

Linda said...

Ja, den blev han fäst vid direkt.
Ja, jag ska verkligen försöka att vara stark när han får sina sprutor...tycker ju det är jobbigt att se honom "lida"...
Ha en bra dag!