Friday, June 26, 2009

Ta inte happyness för givet...

Mina underbara killar, mitt allt, min framtid.
Jag älskar dem mer och mer för varje dag!
Åh, vad lycklig jag är som har en så fin och underbar familj, åh vad lycklig jag är som har haft möjlighet att skaffa mig det liv som jag lever idag. Det är äkta happyness att kunna njuta och le med hela hjärtat varje gång någon av de som jag älskar ler och skrattar i mitt sällskap, i min närhet.
Aldrig skulle jag ta ett sådant tillfälle för givet, för livet kan så snabbt förändras.
Idag går mina tankar till Michael Jakcsons familj, och till familjen i danmark som förlorade sin 1åring på grund av att den blev lämnad i en varm bil, allderes ensam.
Det får mitt hjärta att gråta, vid tanken på hur snabbt ens underbara liv kan förvandlas till mardröm...


No comments: