Wednesday, June 24, 2009

En härlig dag

Åh, vad livet är underbart! Vi har haft den mest underbara dagen tillsammans ute på sjön.
Jag har till och med badat, och det var jätteskönt i vattnet...säkert 18-19 grader.
Tor låg givetvis i skuggan, (en "koja" som jag och M hade byggt av stolar, dynor och filtar), och i snörena från dynorna hade vi hängt några av Tors leksaker som han kunde ligga och titta på.
Där stortrivdes han och somnade då och då till under små perioder.
Vi hade också med oss lyxiga baguetter som M hade varit och handlat pålägg och godheter till i morses, vattenmelon, och hallonsoda (min favvodricka ;-).
Ja, dagen har verkligen varit underbar och vi har verkligen fått in semesterfeelingen nu när vi har varit ute en hel dag. Förmodligen blir det ny båt-tur på fredag *längtar*.
Tor är redo för sin första båt-tur
Min fina älskling
Bad för Tor...

plaska, plaska, plaska...
...och bad för mig

Nu ska vi göra hemmagjord pizza, och mysa kvällen här hemma.
Jag önskar er en FAB kväll!



3 comments:

Jessie said...

Gud vad mysigt..Har skickat efter en flytväst till Elliot härom dagen... Så vi kan åka ut på böljan den blå... Bara Conny får i båten också :)

Linda said...

Ja, M sa att han just hade pratat med Conny. Hoppas vi kan åka ut tillsammans någon dag...det vore ju mysigt.
Hoppas att allt är bra med lilla familjen =). Kram på er!

Anonymous said...

Så söt han är i sin 'lilla' flytväst! Att ha båt måste vara härligt. Barnen somnar gott på havet, det guppar lagom mysigt ;)