Wednesday, June 17, 2009

Läckö slott

Jag och Tor har just kommit hem. Vi har varit på Läckö, där vi träffade Daniel och Valeria.
Vi gick runt lite inne på innergården av slottet, men hann inte gå en rundvandring...dessutom kan jag tänka mig att det inte är så barnvagnsvänligt där inne...

Vi hann däremot ta en fika på uteserveringen till "Stallet", det var en riktigt mysig stund, men tyvärr lite kort.

Jag är verkligen jättetrött. Jag hade tänkt att jag och tor skulle åka och handla lite nu i eftermiddag, men jag känner att jag inte orkar det, så vi får ta det när M kommer hem. Tills dess kan jag och Tor softa lite..., och kanske ta en prommis =)


Dagens trevliga sällskap =)
Hoppas ni njuter av solens strålar idag.

4 comments:

Anonymous said...

japp det var trevligt! är i ldkp näst nästa helg. vi kanske kunde ta en repris och ta någon öl då?

/D

Linda said...

Men skulle inte ni på maskerad då?
Jag ska ju på den där 25-årsfesten...
Men vi kan ju kanske ses en stund på fredagen om du är här då?
Kram

Anonymous said...

Hej, jodu jag kom ju på detta. Måste till ldkp o låna mormors bild den helgen för ska till malmö igen sen. Men då stannar jag inte över natten i ldkp. Aja en annan gång!

Linda said...

A, en annan gång blir bra...Vi får ta en sommarkrogsrunda och se vilken uteservering som är bäst i stan =D!