Friday, June 5, 2009

Mmm...

M har köpt med sig jordgubbar till mig idag =).

Idag har inte riktigt varit min dag. Först fick jag ett lite tråkigt besked på posten...sen ringde de från den frisörsalongen där jag klipper mig, och sa att Sofia, (min frisör), har gått och blivit sjukskriven...detta är 2:a gången jag behöver byta frisör sedan i höstas...

Sedan fick jag samtal från MVC, då har tydligen min BM också blivit sjukskriven, så jag fick skjuta upp min efrterkontroll för 3:e gången!...visserligen bara 45 min denna gång för jag vägrade skjuta upp den fler veckor...eller ens dagar. Är jag så himla jobbig kund/ patient?...hehe

Men já ä´int bitter ;-)... Faktiskt så kom ju oriflamebeställningen idag, och denna gången fick jag massor med roliga gratisgrejer med så jag blev jätteglad för det iaf =)...

Nu ska vi snart fixa oss iordning lite här, då vi ju som sagt ska på grillkväll ikväll =)...

Ha det FAB!

PoK/ Trasdockan


No comments: