Sunday, June 7, 2009

Äntligen ny dag!

Godmorgon Söndag!

Gårdagen gick mest åt till att sova. Jag var helt utmattad, och kände mig verkligen nere hela dagen.
Vi var dock inne i stan en sväng på förmiddagen då vi fikade på Rådhuscafét och handlade på hemvägen.
På kvällen tittade vi fotbollen där Sverige tyvärr förlorade.

Men idag är en ny dag, och jag känner att den kommer bli bättre än gårdagen för min del iaf. Vi har inga direkta planer än, men vi får väl se vad vi kan hitta på, någonting blir det säkert, och en prommis i solen/molnen...


Tor på rådhuscafét igår.

1 comment:

Jessie said...

Tack så himla mycket själva... Både för trevligt sällskap och fina grejer till Elliot... Nu har jag hunnit kika runt lite mer på din blogg.. Alltid lika kul att läsa folks bloggar. Har dock knappt tid att sitta framför datorn alls längre.. Är det inte eLLIOT SOM VILL HA UPPMÄRKSAMHET, SÅ ÄR DET NÅGON LÅDA SOM BEHÖVER PLOCKAS UPP... För att inte tala om vilken tid det tar att städa palatset om man jämför med lyan i stan :) (kom visst åt caps lock, orkar inte ändra)