Monday, January 5, 2009

Just hemkommen...

God kväll på er.
Nu har jag just kommit hem från Linus 20-årskalas, som var jättetrevligt.
Kul att några "oväntade" dök upp på kalaste också. Faster Pia och Kusinerna Daniel och Johan, var trevligt att träffa =)
Jag hade med mig mina smycken och mina Oriflame kataloger som jag lade upp på en byrå...och fick faktiskt beställningar på både smycken och oriflame...kul!
Nu ska jag lägga mig och läsa lite, och försöka härda dessa sammandragningar som plötsligt började göra sig påminnda.
Hoppas att ni har, och har haft en underbar kväll och att ni har en ledig dag att se fram emot imorgon.
PoK/ Trasdockan
Som en överraskning kom Faster Pia och plingade på hos mig och M 1 timme innan kalaset började...jag fick en lite förlossningspresent i förskott...kan ni se vad det är som ligger på bordet?...svaret kommer imorgon ;-)...
Kusin Daniel pratar med lillebror Linus i den snygga tröjan som han fick av syrran och M i julklapp =)

Kusin Daniel och M snackar, man to man...

De äldre satt i köket och pratade om Orkideér...

...och den gravida valde att sitta på pinnstol för att lätt kunna ta sig upp...





No comments: