Tuesday, January 13, 2009

Shopping!

Jag har precis kommit hem från min och mammas snabba lilla shoppingrunda =), kul att komma ut lite.
(Mycket roligare att shoppa än att damma...men nu ska jag ta tag i dammningen.)
Jag hittade faktiskt en mössa, men det var svårare än jag trodde.
Så hittade jag dessutom jeansleggins. Jag har funderat ett tag på att köpa det, men idag slog jag till...jag är så trött på att alltid gå runt i tråkiga vanliga leggins...nu ser det iaf ut som jag har något annat, (jeans), på mig ist.
Dessutom är det ju super bra med jeansleggins när man är gravid, eftersom dom är så stretchiga...alltså är jag och tjatar om det där bekväma igen =)
Glad och shoppingsugen tjockis...
Jeansleggins från VeroModa 230:-
Mössa från H&M 79:-

Dags att damma och sedan laga lite mat.

No comments: