Tuesday, January 13, 2009

Tomt utan M...

Det värsta med att somna om tungt efter det att M har åkt till jobbet är att när jag vaknar, sträcker jag mig efter honom och känner att han inte är där, innan jag minns vart han är...(på helgerna är det mysigt för då kommer jag på att han är ju förmodligen i vardagsrummet och läser eller tittar på tv, för att inte störa mig)...men så vart inte fallet idag, han jobbar.

Jag sov ända till kl 10.00 idag, det blir så när man går hemma, man sover länge på morgonen och är vaken längre på kvällarna.

Idag är det inte lika blåsigt ute, (bara lite), så jag ska ta mig ut på en promenad efter frukost tänkte jag...nu tittar till och med solen fram.
Dessutom tänkte jag damma här hemma idag. Jag och M har bestämt att jag ska försöka undvika att damsuga from nu pga av att jag får så ont i ryggen och höfterna, så damsugningen ska jag spara åt honom, dessutom vill han också dammsuga med den nya, (som han säger).

Hoppas att ni har en superbra dag hittills och framför er.

No comments: