Friday, January 30, 2009

Hemma!

Nu är jag hemma igen och väntar på att kaffet ska rinna ner...jag kom på att jag har ju en semla kvar..., en sån sak kan gör en eftermiddag jättetrevlig...
Ni vet ungefär som när man hittar en 100-lapp i jackan som man inte har använt på ett halvår...

Iaf har jag äntligen fått införskaffat amnings-bh (2 st för 198:- på H&Mmama), och amningsilägg, så nu är jag redo för den biten också =).
På H&M köpte jag dessutom 3-pack för 30:-, med små söta frotéfiltar, som man kan ha typ som axelskydd när man bär bebisen, eller när den åker i bilbarnstolen, eller vagnen.

Dessutom gick jag till Åhlens och köpte nageltippar och skulpteringsgel...och då hittade jag dessa snygga "våriga/ sommriga" nagellack som jag inte kunde motstå.


Nu ska jag fika och bara softa resten av eftermiddagen...jag håller på att tvätta lite så det får bli den enda nyttan jag gör idag ;-)...

No comments: