Friday, January 23, 2009

En egen godisfabrik...


Jag har vaknat, ätit lite (trots illamående som nu är borta), och jag har hunnit greja lite. Nu är det dags att smälta choklad och göra lite godis inför ikväll...Yum!
Jag ska definitift se till att hemmagjorda rischokladgodisar följer med som energikick på förlossningen också...lyx att äta choklad när man ligger där och jobbar hårt... ;-)
Nu är det väl ändå läge att önska alla en härlig helg, för nu är väl de flesta snart på hemgång kan jag tro =).
PoK/ Trasdockan

4 comments:

Anonymous said...

Tjingeling! Ville bara nämna en LITEN sak. Jag tror INTE att du kommer ha varken tid eller lust att smaska chokladgodis "on D-day"
Det fick mig att le när jag läste det för så kände jag oxå när jag väntade Harry men OOOOJ vad annorlunda det blev.... Jag blir nästan (nästan!!) avundsjuk på vad ni har att komma. Verkligen speciellt! Puss på er,VBF xxxx

Linda said...

Ja, jag vet ju inte än hur det kommer bli, men BM har rådit mig att ha med snabba kolhyderater så som choklad och frukt för att hämta snabb energi...men sen om jag känner för den när det väl är dax...that´s 4 me to find out...=)

Anonymous said...

Det är snabba kolhydrater för Marcus!!!!!Det är faktiskt pappan som behöver mest energi när det väl gãller. Well, that's 4 u to find out......=)
Största tipset är att skaffa en "TENS" maskin.(vet inte vad dom heter på svenska) ring så kan jag förklara. Puss VBFxxx

Linda said...

Japp, dom heter TENS här också...en sån där som ger små elektriska stötar för att lindra smärta...har själv aldrig provat men hjälpt de gamla på jobbet ibland...
Jag tänkte låna en sådan av BM, för det rekomenderar hon också...