Wednesday, January 14, 2009

Me, myself and my baby.

Det började förra veckan, ett behov av att bara vara själv och prioritera mina tankar och mina sysslor.
Tillbakadragen.
Jag känner inte alls behov av att prata med någon annan än min bebis och M.
Jag tänker hela tiden "bebis och framtid", och därmed ett behov av möjligheten att känna mig trygg och obrydd i nuet.
Det är förmodligen första gången på många år som jag är så egoistisk som jag är just nu.
Jag städar, fixar, sorterar och planerar i MITT hem, för MIN familjs framtid och jag vill inte släppa in någon annans tankar eller problem i min självkoncentrerade värld just nu.

Jag ska ärligt säga att jag tror detta är en period som är mycket viktig för mig och den ska få ta den tid den behöver, (för min, Ms och bebisens skull).
Förlåt.

Nu säger jag Godnatt till bloggen och önskar alla en god natts sömn.
Vi "ses" imorgon, då har jag fått en jätterolig uppgift, mer om den då ;-)

No comments: