Thursday, January 22, 2009

Tummen upp för veckohandling.

Vi är åter hemma och det känns bra att ha gjort veckohandlingen...det går sjukt bra tycker jag...för det första att vi håller oss till veckohandling och det har bara hänt några fåtal gånger att M har behövt åka för att handla något extra (typ 1L mjölk), på väg hem från jobbet...och dessutom går det så snabbt och smidigt genom affären när det är både jag och M som hjälps åt...dessutom kan ju tiden på dygnet bidra lite också...inte så många som handlar kl 19.30 på en torsdagkväll precis, har jag märkt.

Jag kan verkligen rekomendera veckohandling om man vill vara lite ekonomisk...och det vill man väl i dessa tider...Allt som behövs är lite planeringsförmåga...

M skulle in på Systemet, (inför morgondagen), och jag tycker inte om att gå in där med magen i vädret, så jag satt kvar i bilen och lekte med kameran....
...titta vilken häftig bild jag fick på M...precis när spegeln reflekterades i hans ansikte...han ser nästan ut som en biltjuv...hehe


No comments: