Wednesday, January 14, 2009

Magen och jag...

Nu har jag och magen äntligen tagit oss runt den där lite längre rundan.
Jag har faktiskt inte gått där på flera veckor och det märktes...
Det är lite lustigt...denna "vanliga" runda som jag har gått så många gånger, och jag vet så väl att den i vanliga fall, (när jag inte är gravid i 8:e mån), endast tar 25 min...plötsligt ska ta 40 min.
Jag skyller på uppförsbackarna och det onda i beckenet...idag tyckte jag ändå att jag försökte tänka på att gå långsamt.




När man är såhär gravid som jag är just nu så har jag tänkt på en grej. Man blir plötsligt lite offentlig där man befinner sig.
Nu på min promenad exempelvis blev jag stannad två gånger av persoener som var måna om att jag skulle gå försiktigt då det var mycket halt på vissa ställen, och undrade hur långt gången jag var, och om jag verkligen orkade gå så långt som jag hade tänkt...
Jag tycker liksom att personer verkar se en på ett annat sätt när man är gravid.
Ni har vär en FAB dag. Nu ska jag äta lite =)


No comments: