Wednesday, January 28, 2009

Nya (äkta) fårfällen...


Titta vilken mysig Får-fäll bebisen har fått av sin farmor och farbror =).
- "Det här fåret är uppvuxet på mina Ingrid-Mari", säger svärmor...och det stämmer säkert, eftersom grannens får tar sig in på svärmors trädgård där gräset givetvis är grönare...
Den är supermysig och mjuk och kommer absolut att användas flitigt både i barnvagnen och innomhus..., ska bara se till att hålla Pepsi borta från den så bebsen får ha den ifred.
På tal om Pepsi och hur han reagerar på spjälsäng, barnvagn och andra ändringar i hemmet...
Har är fakristk jättduktig. Sängen har han varit uppe i 2 ggr, när den var alldeles ny och inte bäddad. Jag tog bara ur honom så fort han gick i, och sedan dess har den inte varit intressant längre.
Vagnen är jag lite osäker på eftersom vi inte har haft den innomhus, utan i förrådet, men då den var inne först när vi köpte den och jag "lärde" mig de olika funktionerna så var den såklart intressant för Pepsi, men också då tog jag ur honom så fort han gick i den så jag tror har lär dig att han inte får vara där...
Man kan inte lära gamla hundar sitta, sägs det...men Pepsi kan, för han är katt...=)

No comments: