Saturday, January 17, 2009

Dax för fest!

Nu är jag och M klara att åka. Festen börjar 18.30 men vi ska till Ms föräldrar och komma till festen tillsammans med dem. Det blir säkert en jättetrevlig kväll.
Nya klänningen kommer från Cubus.
Den införskaffades för flera veckor sedan (av M) men jag har sparat den i garderoben tills idag, då detta förmodligen blir sista festen jag går på, utan barn alltså ;-), och då vill jag såklart vara supersnygg.
De snygga strumpbyxorna kommer från Åhlens.
Jag önska såklart alla en härlig kväll som bjuder på massa lördagsmys.
PoK/ Trasdockan

1 comment:

Karolin said...

Hej! Vilken fin klänning. Hoppas allt ät bra med er. Jag hoppas ju verkligen på nå´n av tjänsterna men men det blir som det blir men har nog en fördel av att jag är nu där på timme. Jag hoppas att det blir en lätt intervju. Ha´t bra...Kramkram