Sunday, January 25, 2009

Söndag!

Jag och M har precis ätit frukost och jag har sovit bra inatt, även om M sa att jag hade låtit som om någonting var fel, så tror jag bara att det berodde på en otrevlig dröm jag hade...mysigt när han håller om mig iaf...
Jag har dessutom obehagliga sammandragningar nu på morgonen, så jag kan ju haft sådana även inatt fast jag inte märkte det.
Jag är hur som helst trött trots den hyfsade natten och ska nu lägga mig i sängen med vetekudden och min bok...
Denna söndagen blir en bara-vara-hemma-dag med mys och reprisen av Let´s Dance lite senare...
Exakt 1 månad kvar till BF idag! Alltså är jag i 9:e och sista månaden nu...*spännande*=)
Mina bästa vänner såhär i slutet på graviditeten...då jag inte orkar så mycket är det gott att bara ligga och läsa och njuta av vetekuddens värme och the...
Happy Sunday!

1 comment:

Anonymous said...

Jag har PRECIS läst klart den boken!!!! Jättehärlig lätt läsning.
Kram J