Sunday, January 18, 2009

Söndagsmys.


Eftersom M gick och spelande innebandy vid 17-tiden, tänkte jag att mamma kunde komma och dricka the med mig, så jag ringde henne och hon kom med en saffranskrans som var supergod =).

Nu har mamma precis gått hem, så jag har gjort mig en ny kopp the och sitter vid datorn och läser bloggar.

Eftersom jag just nu är en mamatobe, så blir det ju av en naturlig händelse att jag fastnar lite extra för andra mamas och mamastobes bloggar. Jag tycker verkligen att alla mamas och mamastobe gör sig förtjänta av en STOR kram och massor med peppning och beröm. Så till alla FAB mamas/ mamastobe, You go!

Jag sitter också och funderar lite över mina to dos denna kommande vecka. Jag har faktiskt en del kvar att fixa med på "boa"-lista...dessutom har jag fått ytterligre 2 beställningar på smycken som jag med nöje ska pyssla med =).

Njut det sista av helgen/ Tradockan

No comments: