Friday, January 16, 2009

Check!

Nu sitter jag här och dricker en kopp kaffe efter att ha dammat, städat, fixat och trixat för att på ett så smidigt sätt som möjligt kombinera tvättstuga med skötrum.
Jag tycker personligen att det blev riktigt bra. Nu vill jag bara att M ska komma hem och se också =).
Ännu en sak att bocka av från "boa"-listan.
Vet ni vad som är det bästa med allt detta förberedande?
Jo, att när man väl sätter igång så märker man vad dammigt det är, eller "oj vad här behöver sorteras, slängas och sparas"...så då får man plötsligt gjort sådant som man annars inte skulle lägga märke till eller tänka på...(när var senast ni dammade noga uppe på torkskåpet exempelvis?).
Därför tar allt mycket längre tid än man från början tror att det ska göra, men vad gör det, än så länge har jag inte bråttom. Jag vill ju att bebisen ska komma hem till ett rent och snyggt hem =)

No comments: