Monday, January 19, 2009

Glorious Monday!

Jaha, då var den här, årets 4:e vecka, och jag har fortfarande inte tröttnat på ledigheten. Många frågar om jag tycker att det är långtråkigt, men det tycker jag inte än så länge.
Jag har ju faktiskt lite att greja med, och av någon anledning känns det som dagarna bara flyger förbi...bebis sägs komma i vecka 9, vilket betyder att det är 5 veckor kvar, men vem vet kan också vara 7...eller kanske endast 3...allt därimellan är ju normalt.

Inatt har det iaf snöat rejält så vi får se om jag tar mig en promenad frampå dagen. Nu när jag var och hämtade tidningen på morgonen märkte jag att det var halt+ att här sitter jag nu och känner hur bebis trycker neråt (lite ont)...

Nu ska jag iaf tvätta täcke och kuddar till barnsäng och barnvagn så kan jag bädda till min älsklig nu i veckan =)

Happy Måndag!

No comments: