Friday, January 16, 2009

Happy Friday.

God Morgon.
Blev visst senare i sängen nu på morgonen är jag trott, M skickade ett sms 09.20, (jag tror det var meningen som ett gå-upp nu-tjockis-sms)...men ist läste jag de fina orden som stod och somnade om med Pepsi i famnen.
Faktiskt så ska jag vara glad att jag kan sova bra, och sova länge. En mamatobe behöver verkligen vila veckorna innan.
Igår på F-utbildningen nämnde de flera gånger att vi ska sova och äta så mycket vi kan nu innan förlossningen, för vi behöver energin!
Dessutom vet jag många gravida som har så ont i höfter och rygg att de helt enkelt inte kan sova pga det...så jag är lyckligt lottad.

Men nu är jag iaf vaken, och taggad för dagen.
Jag ska börja med att stryka de nytvättade spjälsängsbedsetet och sätta på en ny maskin tvätt.
Så ska jag titta på min "boa"-lista och se vad jag mer ska fixa med idag. Det är ju bara det roliga kvar =)

Hoppas ni har en FAB Fredag!

No comments: