Saturday, January 31, 2009

God Morgon!

Låt mig börja detta inlägget med att säga "It never goes out of style to be nice to people".
Haha, jag drömde inatt att jag gick på en skolgård och bara var allmänt glad och hälsade på folk som jag kände.
Då var det någon som sa till mig...
-Men, jag trodde du var modern...(jag vet vad har det med saken att göra?)
-Det är jag också, it never goes out of style to be nice to people...(haha)

Konstig dröm jag vet, men jag drömmer massa konstigt nu för tiden. Tyckte iaf att mitt citat faktiskt var ganska så trevlig och något att tänka på...

Hur som helst kan jag meddela att inatt hade jag min första riktigt riktiga värk!...
Jag vaknade vid 5-tiden och fick en "strålande", "molande" smärta i ryggslutet/ svanken som sträckte sig fram över magen på vänster sida (magen blev stenhård.
Till råga på allt vaknade även bebis (av detta) och började "kasta" sig från sida till sida.

I början fattade jag nog inte att det var en värk förens efter ca 5 min, då tog jag den elektroniska värmedynan och efter ytterligare 15 min släppte värken...phuu...då var jag trött och ville bara somna om, men då låg jag och tänkte och kände mig väldigt säker på att jag INTE kommer gå över tiden, och gör jag det så handlar det nog inte om många dagar.

De sammandragningar som jag brukar få käns lite på ett annat sätt och är mer koncentrerade bara i fram (nedre delen av buken).

Nu ska jag duscha och göra mig i ordning för 10.40 kommer Fia och hämtar mig då vi ska på barnklädes-party.
Hoppas att ni har en trevlig lördag framför er.
Kramar/ Trasdockan

No comments: