Tuesday, January 6, 2009

God Morgon Tisdag.

Jag och M har precis ätit god frukost och nu funderar vi över vad vi ska hitta på idag när han är ledig...något måste vi ju göra...
Jag vill gärna åka till Slöjd Detaljer för att införskaffa lite material till de beställningar jag fick igår, men jag vet inte om de har öppet idag.
Nu ska jag dusha och göra mig i ordning så får vi väl se vart vi hamnar idag =)

Här får ni föresten se vad jag fick av min Faster Pia igår som förlossningspresent...Perfekt!
Den ska absolut få följa med på förlossningen...jättebra smärtlindring...
Igårkväll turades jag och M om att använda den, för den är sjukt skön och jag lär inte få ha det ifred...

Värmevetekudde...
Perfekt att avnvända vid onda sammandragningar...
...eller ond nacke...
Hoppas att ni har några planer för idag om ni är ledinga, annars hoppas jag att ni har en jättebra dag ändå...
PoK/ Trasdockan






No comments: