Wednesday, January 14, 2009

Fullspäckad eftermiddag...


Nu har jag och M precis ätit god middag bestående av kyckling, fetaris och currysås med äppelsallad.

Jo jag skulle bara berätta att jag fick brev med mina betyg idag...det kändes så himlans bra att ha resultatet av allt kämpande på papper, i handen, jag är verkligen stolt =)

Nu i eftermiddag har jag verkligen grejat massor.
Jag har skrivit en förlossningsplan, tvättat två makiner med tvätt, (bla. nya bedsetet till spjälsängen), packat bebisens BB-väska (skötväska), sorterat dukar, bedset och handukar ur våran garderog för att få lite mer plats.
Det känns bra att vara hemma och ha tid att pyssla lite =), dessutom är det mysigt.
Nu ska jag och M ta varsin kopp kaffe och titta på tv.
Jag önskar er en helmysig kväll.
PoK/ Trasdockan

No comments: