Monday, January 19, 2009

Dax att träffa papatobe...

Det här med lunch är verkligen inte min grej har jag märkt. Jag har INGEN som helst apptit mitt på dagen, så jag tvingar mig att äta lunch för jag vet att jag annars kommer bli jättehungrig snart, men den smakar inget och det slutar med att jag slänger minst hälften varje gång, och snart är jag vrålhungrig...däremot på natten kan jag vakna och vara jättehungrig och sugen, men någon måtta får det vara så det får vänta tills frukost, svårt att somna om bara...jaja, hoppas att det ger sig nån gång =)



Nu är det iaf dax för mig och magen att åka in till stan för att träffa Papatobe, då han ska vara med hos BM idag. Vi ska utvärdera graviditeten och känna hur bebis ligger mm...det blir med andra ord ett lite längre BM-besök idag...och direkt efter börjar F-utbildningen då vi ska få prata med en psykolog om just detta med att plötsligt bli 3 och leva tillsammans med barn osv, tror det kommer vara mycket intressant.
Njut och le idag!
PoK/ Trasdockan

No comments: