Friday, January 23, 2009

Vinter igen...

Snön är tillbaka...

God morgon Fab Friday!
Här kommer en hälsning från vinterland. Jag hade ingen aning om att det har snöat så mycket inatt så jag blev verkligen förvånad när jag vaknade.
Jag har haft ännu en ganska sömnlös natt...om jag bara sov de timmarna som jag ligger vaken kanske jag skulle orka upp tidigare på morgonen.
I morses somnade jag inte förens M skulle upp och iväg till jobbet, då hade jag legat vaken och läst sedan 2.30.
Hoppas att ni sover bättre på nätterna och att ni har en underbar vinterfredag framför er.
PoK/ Trasdockan

2 comments:

Anonymous said...

Hej! Elin här igen (jag kommenterade ett inlägg för någon månad sedan... har BF 27/2) Jag känner igen detta med sömnlösa nätter, varje kväll när man ska somna är en plåga!! Har svårt att andas och får ont i ryggen och ingen ställning är särskillt bekväm... Så du är inte ensam om att sova dåligt, (kanske inte är någon tröst, hehe) Hoppas allt går bra med din graviditet i övrigt! kram /Elin

Linda said...

Håller absolut med dig =), och när man väl lyckats somna så vaknar man snart och måsta kissa...
Ja,ja det är väl lika bra att vänja sig vid mindre sömn.
Man lär sig iaf att uppskatta en bra natts sömn =)

Kul att du läser bloggen. Önskar dig allt väl med fortsatta graviditeten. Kramar